Waarom word ik gebeld?
Stichting Hartekind maakt gebruik van telemarketing om in contact te komen met haar achterban. De steun van onze achterban is immers onmisbaar om onze gezamenlijke missie te bereiken waarin hartekinderen onbezorgd kind kunnen zijn.
Via telemarketing kunnen wij mensen persoonlijk bedanken en betrekken bij het werk van Stichting Hartekind. Door hen te informeren of te vragen ons te steunen als (structureel) donateur of met een extra financiële bijdrage. Met als doel zo veel en effectief mogelijk onderzoek te kunnen financieren naar hartafwijkingen bij kinderen.
Gerenommeerd bureau
Wij werken in nauw contact samen met een gerenommeerd telemarketing bureau dat gespecialiseerd is in goede doelen-organisaties. De bellers hebben hart voor onze missie, zijn goed op de hoogte van het werk van Stichting Hartekind en worden doorlopend getraind om de kwaliteit van de gesprekken zoveel mogelijk te waarborgen.
Is het gesprek betrouwbaar?
Veelgestelde vragen
Wanneer word ik gebeld door Stichting Hartekind?
Wij kunnen je bellen als je je telefoonnummer achterlaat op onze website en toestemming geeft om contact op te nemen. Ook kunnen wij je bellen als je ons werk steunt in geld of tijd (tenzij je hebt aangegeven dit niet op prijs te stellen).
Wij bellen alleen op wettelijk vastgestelde beltijden om je niet op ongepaste tijden te storen:
- maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 21:00 uur
- zaterdag: 10:00 tot 17:00 uur
Met welk telefoonnummer word ik gebeld?
Stichting Hartekind belt met de volgende telefoonnummers en belt nooit anoniem:
- 020-2134887
- 020-2134557
Ben je gebeld door Stichting Hartekind en staat het telefoonnummer niet in deze lijst? Neem dan contact met ons op 085-8772218 of info@hartekind.nl.
Hoe kan ik telefonisch structureel donateur worden?
Als je telefonisch aangeeft structureel donateur te willen worden van Stichting Hartekind, geef je toestemming voor een automatische incasso via een zogeheten ‘telemachtiging’. De gemaakte afspraken tijdens het telefoongesprek krijg je na afloop per e-mail bevestigd.
Hoe kan ik aangeven dat ik niet meer gebeld wil worden?
Na elk telefoongesprek wordt er een bandje afgespeeld over het Recht van Verzet. Hier kun je laten weten dat je niet meer gebeld wilt worden. Je kunt dit ook aangeven bij de persoon die je aan de lijn hebt. Je verzoek wordt altijd gerespecteerd en het gesprek beëindigd.
Je kunt de toestemming om je te bellen ook intrekken door contact met ons op te nemen via 085-877 22 18 of info@hartekind.nl.
Hoe wijzig ik mijn structurele donatie?
Om je donatiebedrag of rekeningnummer te wijzigen, kun je telefonisch contact opnemen via 085-877 2218. Houd (indien mogelijk) het betalingskenmerk van jouw donatie bij de hand. Je vindt dit op je bankafschrift in de omschrijving bij iedere incasso.
Is telemarketing betrouwbaar?
Stichting Hartekind werkt alleen samen met een betrouwbaar telemarketing bureau dat net als wij de Code Telemarketing van de DDMA onderschrijft. Dit is een reeks regels en richtlijnen die is opgesteld om telemarketing op een verantwoorde manier te reguleren, zodat consumentenbescherming gewaarborgd is. De Reclame Code Commissie houdt toezicht op de naleving van de Code Telemarketing.
Kom in contact
Heb je vragen over doneren aan Stichting Hartekind? Wij denken graag met je mee. Neem vrijblijvend contact op.

Fleur van den Bos
Particuliere fondsenwerving
Telefoon: 06-18 16 55 55
E-mail: fleur@hartekind.nl